maanantai 21. toukokuuta 2012

Öva

Nu måste jag angsta lite grann; så jävla orättvist att alla har påbörjat sina somrar och jag måste sitta inne och läsa till yet another tentamen. Man får väl skylla sig själv att man inte skött saker och ting i tid, men då en tent som man faktist satsade på går mot helsike kan man lugnt säga att det tar på nervsystemet. 

Jag har dessutom märkt att jag aldrig har nåt trevligt fotomaterial att klistra in i bloggen... Det är väl bara att öva öva på att bete sig som en bloggare och ta en bild eller två allttid då något spännande händer. Kan ju i brist på bättre bjuda på lite inredning som jag har drömt om... kanske sen  när jag flyttar till en lämpligare bostad.

finnish
Blev rätt finkst märker jag nu... kommer antagligen att ändra mig 100 gånger innan jag på riktit införskaffar något av åvanstående.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti