tiistai 22. toukokuuta 2012

Bitch

Karma's a bitch only if you are one. Måste ha gjort något absolut förfärligt till någon i denna värld, eller så så är det bara av en slump som det mesta skitet som faller ner från himlen just nu faller ner på mej. Är utan jobb för sommaren och tenterna som jag skulle avklara så galant for åt skogen. Min cash flow börjar sina och framtiden ser inte värst ljus ut för tillfället. Fast nu när jag tänker efter så är det jag själv som är orsaken till allt detta. Min egen lyckas smed som min mamma skulle säga, tack mamma, ett ordspråk som klär min tafatthet i fina ord.
I alla fall har jag nån som tröstar mej när jag sjunker i min itsesääli(självömkan på svenska) och deppighet. En som kramar om riktigt hårt och säger bra saker. Det är så otrologt fint att jag nästan börjar gråta. Det är inte alla som har det, kanske jag är lyckligt lottad trots allt.

Ps. Dessutom bytte jag idag min kökslampa som varit sönder länge. The small things...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti