perjantai 11. toukokuuta 2012

Jännän äärellä


Sitter i skolan och försöker få nånting läst till tenten nästa tisdag. Istället sitter jag och fiilistelee Robins "Faija skitsoo", ganska catchy imo. Har också vandrat iväg till diverse bloggar och tagit pauser mellan mitt surfande*. Dessutom lever vi i spännande tider, eftersom jag väntar på besked från en potentiell arbetsplats. Försöker vara pessimistisk så att jag inte blir alltför besviken om svaret är ett nej... Fast let's be honest; kommer i varje fall bli besviken så perkele, för vill verkligen ha jobbet. Oh well, man får bara hoppas på det bästa. Håll tummarna och tårna.
Jag kan se mej själv svara i telefonen och pilla på datorn i detta. Som en real life January Jones.
*och fått detta kollage till stånd. Duktigt.

2 kommenttia:

  1. JANNA you sneaky little thing, du sku ha berätta att du har en blogg, jeeee tänker börja stalka denhär ;) jooo borde väl nog, de låter som "the right thing to do" nog :) o promofirman heter irokeesi!

    VastaaPoista
  2. hehe :D har nu int skrivi så ofta, men ja ska nog skärpa mej :) Ok, ja sökte också ti en promopaikka men de e nog int samma då. O minna ja kan lova att sen när du börjar studera o du e helt peeaa så e du tacksam att du har tjäna in lite pengar :)

    VastaaPoista