torstai 1. marraskuuta 2012

Do it

Hej blogg! Nu har jag slutfört mitt senaste DIY-projekt, och idag har jag börjat på ett nytt. Lite off season kanske att börja pyssla på ett par shorts, men hittade ett par passliga Levi's från Fida för dryga 3 eukki, så jag måste passa på. Nu måste jag bara köpa lite klorin.

Igår var jag dessutom i Eurokangas och fyndade lite mystiska tyger som jag inte vet vad jag skall hitta på av ännu, men i år kommer jag att pyssla julklappar till mina nära och kära, det blir personligt och fattig studerande kommer billigare undan. Vad min nära och kära kommer att tycka om det vet jag inte, men jag lovar att pyssla bra!



Min nya gamla svetare


Skynda fynda cyklar på Sjömansgatan, om jag vore cykellös sku ja definitivt ha plockat med mej en.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti