sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Ledsen

Nu blev jag så jävla ledsen, okej, lite ledsen. Deletade i misstag alla foton som jag tagit i år från min telefon. Som tur fanns där väl inte så mycket viktigt, men säkert några trevliga snapshots, i varje fall ett par söta på skippan...
Har varit så uttråkad dom senaste dagarna, måste tydligen ha helatiden något att göra. Som tur har jag en härlig mamma och härliga vänner som man kan umgås med. Träffade flickorna igår hos Vilma och måste säga att jag blir så avundsjuk. Vilmas lägenhet är så snygg! Vill nästan inreda lite pånytt i min lilla håla med.





Här är några grejer som jag köpt på sistone. Dom gröna skorna har jag från tidigare i blått och nu var dom på rea, jeij! Tunikan är från Indiska och västen fån Vero Moda. Diggar nageltarrorna (som skall föreställa nitar) från Kicks, nästa gång tror jag att jag satsar på silver.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti